Saturday, September 27, 2014

Nafsu naga sebelum perot ditoreh

Sepanjang pregnant Affan kan..pasepa tak tau suka sungguh makan cucoq...nak buat sendiri paham2 la bukan reti..aku ni hobi suka masak lauk jaa..kuih muih cucoq ka memang out! Tak reti langsung. Jadinya petang 2 ari sebelum nak serah diri kat doktor... Turun gerai cucoq kat bawah ni. Borong semua cucoq ni.. Dan berjaya makan 2/3 dari dalam gambaq bi sorang! Nampak dak nafsu naga? Dan berat sebelum nak zas belah perot adalah 75kg. Tak boleh lawan masa pregnant Zhea lagi 75kg!

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...