Wednesday, June 18, 2014

Anak nombor 3

Salam semua,

Introducing, Muhammad Affan Ziqri, iaitu anak nombor 3 kami selepas Zhea dan Adeeb.

Lahir 9.5.2014, 7.44am at Pearl Maternity Hospital Sg Ara,Penang.
Method of delivery, elective ceserian lah.

Pengalaman kali ni lain sikit, sebab tak payah susah2 nak induce bagi sakit.check in hospital relax2 malam tu.esok lepas semayang subuh dah ready kan diri untuk di belah perotnya.buat spine bius kali ni,lain dari 2 yang sebelum ni fully bius..fuh..menggeletaq rasa sebab sedaq apa depa dok kerobek perot ni ha.

Apa2 pun selamat semua, alhamdulillah..arini pun dah 41 ari berpantang..lagi 3 hari nak abis pantang..hehe sebenarnya lepas 30ari sendiri dah declare 'merdeka' pun..dah bejalan p gurney paragon lagi tengok transformer..dan brapa kali pi giant..market lagi beli daging

Nanti free sambung lagi..insyaallah.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...