Wednesday, January 9, 2013

Diet lah kot no

Ya baru start diet minggu ni, tapi tak diet kaw2 ok.

Cuma belajaq kurangkan makan benda manis, babai la kat nescaffe tarik gelas besaq, nescaffe kaw buh creamer 3 camca besaq, mee goreng pantry yg sedap sebab minyak berlinang, makan nasik lepas pukui 8 malam, babai la nak suka hati tambah nasik 2 3 kali sekali hadap.

Sekarang makan macam besa ja..cuma tak selambak macam dulu..harap2 ada la pengurangan..nak 5 kilo ja paling2 koman..eh tapi masuk 3rd day..kurang 500gram :)

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...