Saturday, November 17, 2012

zara & nufail in da house!!

arini saya kena jd babysitter kepada 4 org budaks...5m..2y..3y..4y..bleh feeling nnti branak 4 rasa gini :-P

mama n ayah zara kja arini.bbysitter dia plak ada kenduri kena jadi mentara plok.so..ai sebagai mak ngah mithali boleh jaga :-) sgt mithali kan..

seawai 6am depa mai..sampai bg depa rileks tgk tv sambil saya lipat kain yg selambak.pastu zhea adeeb bangun bg mandi sesama nufail..saya masak..zara lena...zara bgun bg mandi..bg budak3 ni bekpes..saya masak versi laju...ikan goreng..sambai teloq..sayoq sawi..siap bg budak3 mkn lunch plk..zara lena lg..saya mandi..sidai kain...ni nufail lena..lega sat....

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...