Monday, October 1, 2012

Macam2 hal kalu nak jadi wahai kereta :)

Lamanya tak update secara ganas.Entah mood tu kadang ok kadang tak ok.
Sekarang mood separa ok saja.
Jadinya nak cerita bab keta saya yg silver lagi kecik konet yang kerap sungguh haih buat hal!!!

Mula dengan enjin jem, kena overhaul
Pastu, timing belt problem pulak
Dok tak duduk, tak pasai kena tukaq bateri si TW, gara2 anak2 main lampu belakang tak tutup..tak pasai bateri hat baru trang tang tang kena ganti
Lepas tukar bateri TW, bateri kancil pulak haih buat hal.Kena tukaq jugak.
Dan seminggu tukaq bateri, baru ja melebur 180, Tayar kancil pancit.pulak...
Latest!!! ayaq masuk kot lantai pulak, abis bah kalu ujan..gaya naik sampan ja.Ada pulak aura2 clutch dah haus.Nak masuk gear gaya bunyi bawak bas dah!!

semua jadi dalam masa 2 3 bulan saja..hangin sungguh...
nak tukaq keta baru?? klu duit berkepok..memang tukaq dah.Ni??? utang keliling buntot tak abis bayaq lagi.Camna..dugaan.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...