Friday, June 1, 2012

Biasalah Dugaan, Cobaan dalam hidup

Mula2 kancil rosak, kena overhaul.Sampai sekarang belum keluar bengkel.

Lepas tu anak2 demam masuk ward seminggu.

Lepas keluar ward, balik kampung.Tayar wish pancit kena tikam paku pulak.Jadi kat tengah hiway pulak tu, dah la tengah 140km/h.Syukur alhamdulillah, kami sefamily selamat.Sekarang dah tukar tayar & rim baru.Rim lama pun tak dapat diselamatkan sebab bengkok.

Anak2 pun dah sembuh..happy2 selalu..

Tunggu kancil pulak..berapa lah nak kena...sabar ja lah.Semoga ada hikmah setiap kejadian yg berlaku.

2 comments:

::NureeN:: said...

slm kenal... alhamdulillah... moga kancil pon cpt sembuh ya.. :P

dah lama cari link nk terjah blog ni baru ari ni dpt yerr sbb tgk blogger tertinggi kat blog nureen dr linda tau.. eh, byn lepas area mana? nureen ddk kt blkg airport :)

psl carseat tue, mmg nureen guna utk dlm keta nanti tp carseat tue x leh bg baring mcm linda ckp, mmg asal beli dh separuh ddk g2, statik x leh ubah2.. sbb 2 letak emir kejap2 jerr.. tp skrg ni nmpk emir dh ok ckit, rasanya dh bleh letak lelama ckit..
thx ya :)

Haslinda said...

Hi nureen ;-)

Linda pun secara x sengaja terjmpa blog nureen.tgk2 dok png plk.jd addicted la.sb jrg2 jmpa blogger png.linda dok kt blkg bangunan the star.sblm smpai airport.rasa x jauh kita :-):-):-)

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...