Friday, April 13, 2012

Dolly boleh makan nasik pulak dah

Hi, saya Dolly.
Saya di jumpai di Toy R Us Queensbay Mall, tuan baru saya adalah Zhea.
Dia yang namakan saya Dolly, padahal dekat kotak,lengan saya ada bracelet tulis nama Baby Alive.Tapi tuan baru saya namakan saya Dolly, ok lah asal comel macam saya yang bertocang dua itu.Saya berkebolehan untuk minum air, dan sisa2 dari air tadi bertukar menjadi cecair urea dan keluar ikut bontot saya, nasib saya pakai disposeble diapers, jadinya tak la basah merata, sebab pakai pempes kan :)
Saya jugak boleh memberus gigi.Zhea pulak rajin betoi menggosok gigi saya, saya boleh makan biskut yang disertakan sekali masa Zhea membeli saya tu.Bestkan saya.Mama kepada Zhea tu..siap ambik masa setaun baru dia belikan saya untuk Zhea.Mama Zhea cakap saya ni mahal, sebab tu lama kumpul duit baru dapat beli saya.Memang Zhea sangat2 happy la bila mama dia belikan saya untuk dia.Beli pun time sale tau!

Hii..ni lah saya Dolly, comelkan..sampai nak pi school pun tuan saya suruh bawak simpan dalam keta..cuma dia takut nak bawak saya masuk kat school..nanti2 kawan2 Zhea berkenan kat saya pulak :P

Tapi sejak sebulan ni, tuan saya kalut nak Dolly yang lagi satu..dia nak Dolly yang boleh makan nasik pulak!!! dush2...hari2 dia tanya mama dia, "mama dah ada duit ka nak beli Dolly boleh makan nasik kat kakak".Tapi mama zhea cakap tak cukup lagi..tunggu la dulu..hihi.Kadang2 kesian pulak la rasa, maybe Zhea ni ingat saya sunyi kot dok sorang2 takdak kawan.



Ni haaaa...Dolly boleh makan nasik hat Zhea mau..huwaa..jenuh mak dia nih..


No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...