Tuesday, February 21, 2012

Cerita biasa2 ja

Eh arini dah ari Selasa kan, sat ja esok Rabu..pastu weekend datang lagi.
Tak sabaq nya nak balik kampung..minggu depan insyaAllah balik kampung, nak ambik cuti extra sehari Isnin tu.Mak saya pun dah banyak kali called tnya bila nak balik?Last kami balik masa cuti CNY 4 ari tu.Rindu kat mak saya, saya tau..mak saya rindu dengan cucu2 dia yang sangat.

Kemarin mak called, bagitau, dia nak dapat cucu baru.Tapi bukan dari adik sayaNana yang baru kawen tu, tp kakak ipaq saya, pregnant no 3 dah.Dah 3 bulan lebih rasanya, due seminggu sebelum raya :P (wajib menayang makan ketupat depan dia nanti nih..hihi).Mak saya nampak happy sangat, siap buat sayoq keladi banyak2 bagi kt kakak ipaq saya.FYI, kakak ipaq saya ni sangat baik, saya rasa sangat ngam dengan dia.Bukan takat baik, lawa pulak..putih gebu ja.Serius tak rasa kekok dengan dia.Best la mak saya, nak dapat cucu ke 5 dah.Kira nanti tak la boring sangat sebab ada 3 org cucu dekat dengan dia.Sebab lagi 2 cucu ni (zhea & adeeb) jauh sikit, dapat jumpa sat2 ja kalu balik kampung.

Lagi satu, abang dengan kak ipaq saya akan berangkat ke Mekah buat umrah 1 March ni.Sekali dengan baby dalam perut la boleh pi sekali :) semoga semuanya selamat, amin.

*Mood minggu ni, biasa2 ja..kadang2 ok, kadang2 mai syaitan iblis hasut jadi menyampah tak pasai2.Biasa la tak semua kelaku orang bleh masuk dengan kita, dan kelaku kita tak semua orang bleh terima kan.Dam saya rasa...cuba untuk bersangka baik ja la :)

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...