Wednesday, December 14, 2011

macam2 kelaku~sambungan

*comei maria elena :P


Eh takut pulak ada kawan2 yang tak berkenaan terasa pulak.
Bukan apa, saya rajin jugak sembang bab anak2 kt opis..bukan hampa2 tau :) manusia kelaku pelik ni bukan dari Mot.Harap Maklum.

Huduh sungguh perangai, mula2 ok la layan..lama2 naik muak..asyik nak compare2, buat2 merendah diri padahai nak menunjok!malas aku nak layan hang lepas ni.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...