Tuesday, December 13, 2011

Macam2 kelaku

yang nak mencompare2, hg kaya, aku meskin, hg beli baju nu kat anak,aku beli baju ni,hg antaq tadika nu,aku antaq tadika ni,aku beli kereta nu,hg beli kereta ni,hg keja gaji byk nu,ni..mcm2 la haih...bersyukur la wei..toksah la berdengki2..syukur apa yg kita ada..kita untung tangni...rugi tang lain..camtu la idup..ada di atas ada dibawah..ada lebih ada kurang..takkan nak sama semua..

contoh2 lagu ni la...yang membuatkan...aku melugai kadang2 nak layan
cemuih la orang2 pesen camni!!!

1 comment:

DaZzlingLilLy said...

Fenomena biasa rasanya la ni..mmg sakit ati kalo jenis dengki pastu duk komplen mcm2..padahal apa yg kita buat tu takdak niat pun nak menunjuk sapa lebih atau sapa kurang.

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...