Friday, October 14, 2011

Suweiiittt

bangun2 pagi ada bungkusan kunin ni atas meja.Tengkiu bedmate :)
*yang merah tu nafkah zahir setiap hari, untuk makan kat opis + isi minyak kereta

Semalam memang saya batuk teruk, sampai terbangun2 sambung batuk dalam toilet takut anak2 terjaga.Rasanya time tu bedmate saya tengah lena baik punya.Macam tak sedaq ja bini batuk macam nak tercabut rengkong :(
Kemarin jugak, dalam keta batuk sampai termuntah2.kronik betoi..dah 2 jenis ubat makan tak lega2.Ajaib lepas makan ubat ni lega pulak, takdak miang2 rengkong lagi.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...