Monday, September 26, 2011

Saya dah 31 taun arini

Happy Birthday to me, happy birthday to me!!

Alhamdulillah dengan apa yang saya dapat sepanjang umur 31 taun ni.
Semuanya yang baik2 belaka, dan yang tak baik tu..buat2 lupa ja la.Malas nak sakitkan otak.

Tadi keluaq lunch dengan huby, ala selalu jgk lunch dengan dia, arini dia cakap nak makan apa pun boleh, dia nak belanja.Ajak ke QB kot2 nak makan Western2, saya takmau, last2 saya ajak pi makan kedai nasik campoq aja..hehe..entah la tekak tak rasa nak makan best2 lagi arini.


*pic google

ni hadiah beli sendiri bayaq sendiri, hahaha bukan hadiah saya ok, owner TW beli sendiri & bayaq sendiri .Head rest nya LCD Display, untuk anak2 duduk sengap2 dalam kereta.Sebelum ni ada LCD kat depan ja, Zhea suka la mai ke depan sebab nak tengok kartun..lepas ni..ok ambik..sorang sebijik tv ayah hampa beli..jangan berebut2 & nak kacau mama & ayah bergumbira kat depan okeh.
*pic google


adiah kat saya, dari sini, dari bulan posa lagi dah dapat,haha bleh melaram time raya :P
mahai singguh ketoi mas la ni..masa bli tu rm200/gram..la ni naik2 lagi kan..


yang ni semalam baru pi beli, kali ke 3 ke Ariani.1st time tu masa bulan Posa, nak beli tudung raya.Patut la orang suka beli..rupanya best pakai, patutla harga dia mengancam.Kira rasa beza sangat, serius tau.Kiranya Ariani ke 12-14 lah semalam.
Kepada main sponsor, TQVM la (tekejut bila mula2 saya cakap nak pi Ariani beli tudung time bulan posa, myhuby ok aja..dia cakap dia tak kisah nak beli tudung ni..sebab dia suka saya pakai tudung camni dari shawl yang belit2 merata tu..nampak muka bulat katanya)...Alaaa..kalu tau camni..dari dulu lagi dah ajak terjah kan :P awat tk habaq awai2..hehe

*pic google

1 comment:

Ila said...

selamat hari jadi..sebaya kita rupanya yer...moga murah rezeki

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...