Wednesday, August 24, 2011

Main bunga api

Begini lah nasib kalu dok umah atas angin ni kan :P
kalu umah bawak saheh anak dah berlari2 sampai pegang bunga api kan, nak buat cemana rezeki kita umah atas ja kt penang ni.Nak dok umah bawah, anak2 tunggu mak pak balik kampung bela kambing dulu baru boleh.hahaha

jadinya main kat balkoni ja, jadi la :P
tapi yang jenuh kena pedho adalah Adeeb..yang kelupoq2 tak brenti.
siap nak pegang api lagi..geram betoi.

zhea ok ja..main2 bunga api sampai menyanyi "happy birthday to you" apa pulak dah..dah ajar dia nyanyi lagu raya tak boleh2 lagi..tapi jangan taktau..zhea boleh nyanyi lagu Juliana Banos kot yang "kita berdua jauh berbeza,tapi serasi bla bla bla" btoi kot lgu Cinta Gila~Juliana Banos kan..
hahaha budak2 ni..cepat betoi mengikut.


abaikan suami saya yang seksi sikit, biasa la kat rumah, malas nk edit2 gambaq dah

dah kurus sikit la suami saya ni, jeles betoi..bulan posa ni dia diet btoi2...rasa seminggu ja makan bagai nak rak, lepas tu dia start diet..sb tu saya tak post entry menu2 berbuka posa..sebab makan biasa2 saja..tapi dia ja la yang slim..saya tetap tembun..nyampah betoi...tapi suami saya tak kisah pun saya montel sikit, ingat lagi zaman lepas beranak saya memang kurus..dia ckp kurus sangat tak elok.kekeke

Adeeb..memang sentiasa kena pegang ja


Ok lah, Selamat Hari Raya :)

1 comment:

zai said...

hepi family..selamat hari raya, maaf zahir dan batin

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...