Thursday, August 11, 2011

:(

Bulan2 posa ni tringat pulak kat arwah ayah saya.
Bulan posa la paling kerap dia talipon.


Bulan Posa:
"Hello Linda, selamat berpuasa, ha bukak posa apa arini bla bla bla, ayah makan ni bla bla bla dah tua sakit macam2 kena pantang, tapi mau pantang semua ayah nak makan apa pulak"

"Ayah ni dah doctor suruh pantang,jaga la nanti teruk susah"

"Alah klinik banyak bla bla bla"

Kadang2 dia suka buat lawak2 tora (ala mcm lawak2 bodo la) pastu saya suka bengang2 + bebai jahat betoi,saya ni memang kuat bengang dengan ayah saya, sebab dia bukan jenis nak marah2 pun,keja gelak ja.Tapi dia tau saya bukan bengang betoi2, saya suka buat2 merajuk ja dengan ayah saya :)

Nada suara dia sampai ke saat ini saya tak lupa lagi, terngiang2 ja kat telinga, harap2 sampai bila2 saya tak lupa suara ayah saya.

Alfatihah.



1 comment:

Me said...

insyaallah..banyak kan doa ya masa bulan ni lah dia org jumpa saudara mara dia org n dtg mlawat kt anak2...jgn sedih ya...banyak sedekah kan al-fatihah...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...