Wednesday, July 6, 2011

Zhea & Eczema 3

Sabtu, awai2 buta dah antaq Adeeb pi umah KakMidah.
Myhubby keja, macam biasa la, dia kan tunggak kampeni, mau tak p keja satg kampeni kalam pukang pulak (hahaha kutuk, tp duit ot dia mintak)

Rasanya 1st time keluaq berdua dengan Zhea sejak dia ada adik.Dah rasa dia besaq sangat, baru saya perasan :(
Besaq dah anak dara saya ni, suruh duduk diam dalam kereta baik ja, selalu kalu ada adik, dia pun macam nak mengada.
Sembang2 sama2 dalam kereta, saya nak amik pic dengan dia, dia pulak mintak camera nak amik pic sendiri.Tapi bila saya menyanyi dia cakap "mama, stop tk best" hish..memang dia pantang tengok mak pak dia menyanyi dalam kereta kot.

Serius saya rasa seronok sangat aritu, walaupun hanya keluar berdua dengan zhea pi klinik ja pun.

Pssttt..zhea nanti kita dah boleh keluaq shopping berdua kan, adik tinggai kat ayah :P


Zhea breakfast makan Chipsmore + Vitagen, makan sambil sua2 kat saya, "mama nak?"

terpakai pulak Tshirt raya, kira halai la :P


Kami mai sini la, alhamdulillah, lepas jumpa & amik ubat dari Doctor Lim..sangatlah ajaib...kulit zhea jadi licin..lembut ja..dia pun dah tak bergaru sangat.pasni kena jumpa lagi 2 minggu follow up..dan rasanya nak mintak ubat untuk hilangkan parut2 dia.Mintak2 la sembuh betoi la..masalah eczema dia :)

2 comments:

nooRjan said...

ooowwhh bjaya gak jumpa tgk ni...ok x??insyallah pasni kulit zhea akan cantik mulus....

i_sofia said...

hah?? pakai baju raya :p xpa, dan lagi nk p melawat gup qb..

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...