Thursday, June 30, 2011

zhea & eczema 2

Zhea kan eczema kronik, kadang2 ok..licin ja kulit..memang seronok tengok time tu..
Tapi ada hari..bila kering..kesian pulak..tengok dia bergaru..
Aritu silap dia terjumpa Kacang Tanah tu..makan punya banyak..asyik "nak acam nak acam"..
Sekali 2 3 hari lepas tu..rashes naik punya banyak...sedih plak rasa..pagi tu terus bawak p clinic amik ubat..bila makan ubat tahan gatai..dia asyik tidoq ja.

Tapi kan..tengah godek2 kat FB..terjumpa plak anak sorg hamba Allah ni..lg kesian...mula2 naik campak..pastu kena infection kt campak tu..sampai ke dalam isi...sedihnya...baru setaun rasanya anak dia...sampai kena masuk icu...kesian tengok..rasa sebak...cemana la dia dok tahan sakit pedih kat kulit tu..

Tringat kat Zhea..kadang2 bergaru sangat, saya marah la dia..garu sampai berdarah2.........huwaa...eczema memang tak akan ilang..kecuali dah besaq..saya rasanya dah umur 20an ni baru ilang..


No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...