Friday, June 10, 2011

Update sikit ja lah

Busy lagi..takdak mood nak update, takdan betoi2 la..

LIfe ari2 mcm biasa..tapi dah extra2 penat, bila anak2 dah besaq..malam2 pukui 12 tgh malam tak lena lagi dua2 tu..penat bertempik..cakap pelan2 memang tak makan saman punya..so apa lg..tempik la..

penat...masa utk diri sendiri pun takdak..kalu kat umah tu..dah gaya hantu kak limah dah... :(

lagi satu..badan yg montel ni..menyampah betoi..org kalu penat2 jaga anak makin kurus..ni makin montel..meluattt

1 comment:

Ila said...

hehhee..ragam anak kecik...tapi kan badan montel sebab bila tension jer kena makan...lama tak update blog ek..

dtglah jenguk faiz..zhea dah lupa ek...hehehe

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...