Friday, May 20, 2011

Yeay dah tengok Nur Kasih

Hello semua,
happy sangat ni, sebab dah tengok NKTM.
TQVM to my darling hubby yang sangat baik hati lagi handsome sb sudi teman bini dia yg tak sabaq2 nak tgk crita ni.
Alaa..org lelaki..payah nk layan crita2 melayu ni..nak2 crita chenta2 ni..tu pun sblum masuk panggung dia dok gelak2 cakap "Lin tengok muka abang yang macho ni...sekali mai tengok NurKaseh" hahahaha..konon2 muka cam dia time tu kena tgk Pirrates of Carribean ka...Fast Furious 5 ka..koman2 Kungfu Panda 2..skali bini ajak layan NKTM..takpa la..skali skala kena layan jugak minat bini :)
Takpa bulan depan saya teman tgk Transformer 3 plak ok..pastu kita bawak Zhea tgk Cars 2 plak (amboi...jenuh atoq crita la ni)

NKTM...........fuh best...tak rugi tgk..tak mau nk crita panjang2 kt sini.sapa nak tau kena p tengok sendiri..nak tunggu kat Astro 1st..takut lambat plak..hihi..part yang menyentuh hati..time Aidil sedih tringat Alia (Ayu Raudhah) meninggal...rasa sebak jgk dalam hati ni..bukan apa..kesian tgk anak2 Aidil tu..dok terpikiaq...kalu la jadi kat saya..cemana la nasib anak2 saya...semoga Tuhan panjang kan usia saya utk membesarkan anak saya.

Eh eh...hal lain plak dicrita nya..ok la...sapa2 tak tgk lg..cepat2 serbu panggung

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...