Thursday, May 12, 2011

:)

:) motif??tak tau nak letak tajuk apa

Hello Semua,

Adeeb & Zhea kan dah tidoq sekali kat bawah..Adeeb plak dah tak naik buai.
Jadinya kalu nak bagi tidoq tu sangat lah "bercinta" sebab kena tepuk2 sakan baru la lena.
Tapi sekarang tak lagi...padam ja lampu..saya baring tengah2..bagi dia guling2..dan dia mesti suka sondol2 saya..nak susu sama :P sebelum tidoq wajib kena susu mak dia sedas dua :P
Lepas tu....lena..dia memang suka lena celah ketiak saya ;P

macam ni haa...ni dah terlena baik punya


legaa..aman bila sorang dah lena


ni lagi sorang anak dara kesayangan dunia akhirat, tengok adik lena celah ketiak dia pun nak jugak...tapi..gambar ni hanya lakonan aja :P pandai dah bila saya suh buat cegini cenggitu bila nak amik gambaq..maklum la kakak dah besaq :)

Ni menu lunch time tadi,asalnya nak beli ja nasik kat kedai..tapi hujan punya lebat..
sampai umah..laju2 masak nasik..bok kluaq ikan ayam..bg cepat2 cayaq.

nasik puteh + ikan cencaru goreng

di serikan dengan sup ayam yang sedap ni..makan plak panas2.


Alhamdulillah, balik malam satg, makan yang ni ja la, tak payah beli dah, jimat!


No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...