Wednesday, April 20, 2011

Termenyampah tiba-tiba

Saya ada masuk pertanding bby comei kt FB..saja suka2..serius tau, kalu memang alhamdulillah, tk menang pun takpa..possibility nk menang tu tk tinggi sebab ramai yang join.

rasa keputusan pertandingan tu base on brapa org like kt gambaq tu..
ok la..saya berkempen kt wall saya suh kwn2 kt fb like kt gambaq2 anak saya..
ok..TQVM pada sapa2 yang like..

Tapi yang menyampahnya..peserta2 lain yg tak kenai, yg bukan dlm myfriends list sebok message,tinggai komen suh tlg like kat gambaq anak dia dulu, baru dia akan like kat gambaq anak saya...macam paksa2 pulak!!

hoiiii pelik betoi..aku tak paksa pun hang like kat gambaq anak aku..nak paksa2 suh org like kt gmbaq anak dia pulak..kenai pun dak..menyampah plak tiba2..klu ya nak menang sangat, hg create ja 2000 ka akaun fb yg berlainan ha..like puas2!

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...