Thursday, February 17, 2011

Sorry to say lah!!

Saya ni akan puji dia cantek kalu dia betoi2 cantek,kalu dah kat mata saya tak cantek, buat apa nk "buat2" puji kata cantek.buang karan saja :)

Pada yang prasan cantek & "IN" sangat tu, ai rasa hang tu prasan ja byk.
Menyampah betoi la dengan org yang suka prasan lawa padahal tak lawa.
Saya ni memang la tak lawa dah, tapi saya tak suka prasan lawa.

*hehehe
**tp serius so far dok jmpa kaum ni mmg jenis prasan btoi la.idung tinggi, takdak yg nk prasan hidung penyet lgsung!

5 comments:

Ila said...

huh,marah sungguh mak zhea ni..sabaq..

Haslinda said...

Ila, bukan apa, org tu suka kutuk2 org, tgk la diri sndiri dlu sblum nk kondem org.geram btoi

HaNiKo AriYosHi said...

huhuh..kami mmg x cntk pun n xpernah perasaan cntk..huhu tp sll puji org cntk...

i_sofia said...

hsssh.. gossip nih..sapa tu wei?? aku kenai dak?

Haslinda said...

hani hehehe

:) tk kenai kot

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...