Friday, February 18, 2011

Mereka flu + batuk

Salam Semua, Selamat Pagi Jumaat :)
Asal Jumaat wajib ceria sebab esok lusa kan cuti.best2

Semalam bawak zhea & adeeb ke sepital.Jumpa doktor sebab depa dua ni sakan beringus, batuk kong2 dan zhea nampak panas badan ja.Rasanya lepas balik kpg minggu lepas yang jadi camni.Panasnya Perlis.............serius..sepanas2 Penang..panas lagi Perlis..rasa menyucuk2 muka membahang..

Jadinya bawak la depa ni jmpa doktor sebelum melarat...tapi nya Doctor Lim paed depa ni takdak semlm..jumpa la doktor lain..bleh la..nak kata sebest doc Lim tu..payah nk cakap lah.

Dua2 ok tak kronik sangat, sib baik lagi.Tapi ubatnya, mak aih byk nya.

Mau setakat adeeb nk makan 10 jenis ubat pun senang ja.Tapi kalu zhea..jenuh la walau sejenis ubat..spesis sangat2 payah makan ubat..kita buh dalam mulut..dia semboq kluaq balik..dengan itu..menggunakan tenaga mama yg kuat lg kental ni..bagi zhea baring..kepit kaki tangan dengan paha saya..picit pipi bagi dia nganga.."peluppp" ja sumbat ubat..keryau memang toksah cakap la..dengaq satu taman apa..hahaha.."takpa la zhea, mama bukan bg racun pun yg nak lorat2 keryau..bagi ubat nk bagi cepat lega"



ini ubat Zhea Rayhana, skali dgn Aqous Cream utk sapu kt tempat yg eczema teruk.

Ubat Adeeb Zafran :)

Ok lah nk sambung kja opis dah ni..wajibbulngunnah pesiap semua kja..byk sangat dok tertangguh ni.

Esok & lusa..hoyeah..chenta hatiku sayang cuti, bleh ronda rondi..igt nk kluaq negeri la sat esok :)

2 comments:

i_sofia said...

Get well soon adeeb n zhea..muaaahhh

Haslinda said...

tqtq :P

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...