Wednesday, February 16, 2011

Buncit gila

Menyampah betoi lah rasa la ni.perot boroi mcm tgh peknen 5 bulan..serius..nyampahnya..
tp camna nk kurus kalu asik sumbat ja :( tp nak buat gena..dah selera makan kalah naga ni..

weekend ni nak p umah kwn lama..dan ka slimkan perut dalam masa 3 ari :(

4 comments:

MRS. K said...

sama la kite.. hahaha

Ila said...

siapa kawan lama tu...hehehe

Haslinda said...

:)

ComotGurl said...

~ Huhu.. Sama la. Sy pun nak kempiskan peyut, tp asik menyumbat je. Erk, pengsan! ~

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...