Thursday, January 27, 2011

Yeay Dah Dapat Sang Kancil

Saya dah p amik Sang Kancil adiah si suami.
Hahaha ok la even sekenhen saja, sb free takyah bayaq apa bulan2.

Rasa lain plak, sb sblum ni bawak sang wira, bila bawak kancil.
Ringannya rasa..haha...dgn stereng dia besaq, rasa mcm pegang stereng bas pulak..tak pun macam pegang talam lauk.kikiki

Takpa2 ada org janji nak tukar kan stereng baru yg comei lagi sporty.

**cepat la tinted keta..rasa mcm naik akuarium pulak..nampak jelas sejelasnya la haih apa dlm keta.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...