Monday, January 24, 2011

Weekend dan anak2 saya

Cuti Sabtu Ahad memang kami 3 branak tak jejak tanah!
Myhuby kja, so nk keluaq camna?
Takpa dok umah pun best apa, sb dapat layan 2 ketoi ni secara maxsimum, qada balik yg 5 ari tinggai depa kat umah KakMidah :P

layan gambaq ja la, takdak idea nk mengarang.

tempat peberet Adeeb, bawah sofa.dah brapa kali angkat tarik letak jauh2..dia p jugak..so, kaki memang terlekat celah ni la, nak keluaq tak boleh..dok "haumm haummm" panggil org


zhea, sangat seksa nk ambik gambaq dia..takdak nya nak duduk diam2..lari merata!


tgh main sembunyi2 :P


penat lari2


brenti sat, tengok tv


dah kena cekup sb nk ambik gambar punya la susah.


main2 dengan Adeeb, adik dia memang suka kat dia..mana kakak p..dia pun guling2 pi kt kakak dia.tapi si kakak pulak kedekut hangit barang2 dia or barang2 adik, semua hak dia!

Kadang2 adik tgh tidoq atas bantal pun dia tarik.penat nk explain camna nk share2 barang dengan adik..tak paham lg.

ni anak member mai umah..tgh main lukis2..tk pulak kedekut zhea bg kawan dia guna barang dia.hahaha tengok Adeeb dalam gambaq ni..dia pun..kalut mai tgk apa org buat..hahaha "macam tau sangat"

2 comments:

adianiez AIDA said...

chumel ler adeeb dok bwh sofa hi hi hi!!!

Haslinda said...

TQ Auntie Aida :P

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...