Thursday, January 13, 2011

Sakit Rengkong Pulak..ngeri

Masuk arini dah 5 ari kot sakit rengkong ni tak legha2..
nak telan ayaq lioq pun sakit yang amat..
tapi pelik time makan rileks ja telan..haha dasar tembolok naga betoi..
idong pun cam sumbat2 ja..
badan pun suam2 kuku ja..
tak sedap badan....................

maybe sb terkejut dgn pemergiaan arwah ayah saya yang mengejut kot..
Al-Fatihah utk ayah tersayang


**haish.............jgn la buat Adeeb nak jadi abang pulak..ngeri pulak rasa kalu dalam masa terdekat ni TERPeknen...mau terburai2 isi perut ni satg..woho...cemana la pagi2 kalu dah anak 3 nk urus depa time nk p kja..skrg anak 2 pun pagi2 dah menempik mcm mak tarzan...tak kot tak kot..mustahil lah kalu peknen...kekekeke..merepek kerepek betoi

5 comments:

Ila said...

hehehe...risau tu kan kalau terlekat....

i_sofia said...

kalau ya pun apa salahnya..hehehehe..

Haslinda said...

Ila~risau la..sb mmg gynae dah warned..jgn pregnant dlm masa 3 taun..takut merbahaya diri sendiri..

mumy~nnti2 la dlu..

Wanie said...

hahhah...ok ja tuh...dah lawan kwani dah nih..

*memang sedih bila yg tersayang telah pergi tinggalkan kita...
Bertabah la..

Haslinda said...

kakwani~hahaha tak dpt lawan lagi..kita still SERI rasanya..haha sb dah test -ve

TQ kakwani..

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...