Tuesday, January 18, 2011

Cerita anak2 saya

Hello semua,

Saya kalu update blog takdak crita/gambaq lain, melainkan pasal anak2 kt umah takpun masak2..
Haha kalu outing ka apa..kes malas nk amik gambaq..kdang2 lupa.


Ni dua bradik kt umah mak saya dua bradik tgh baca encyclopedia..haha rajin tau.Tinggai Adeeb tak koyak buh mulut ja.
Beli baju tidoq baru, kat Padang Besaq sepasang rm10, ok la kain dia tak hangat pun.Saja beli corak sama, best aaa tgk depa pakai baju sama.Nanti balik pulak nk p borong lagi la baju tidoq ni.Nampak comei
Ni pun baju tidoq beli kt padang besaq jugak,baju kelawaq..hahaha zhea suka ja pakai, tp bila tidoq..kain terselak sampai ke dada.ok jgk la tak panas..eh nk bli lg la balik nanti.rm12 ja :P comei jgk


Mak Aji, pakai serkup kepala mama, abis dgn adik dia pun nk disuruh pakai serkop.

Time ni zhea tgh main mak2 dengan Adeeb.
"adik Ik Ak (berak) ka, maih maih2 p basuh, go go"
haha budak2 besaq ni mmg cepat meniru kan.

Benda terbaru tgk dia beletiaq kt ayah dia, siap kerut2 dahi.mmg betoi meniru mama la time beletiaq..kakaka

ni budak macam nk kena penyek ja.geram sngat asik senyum ja..geram sb mengada nk kena ada depan dia ja..lari skit dah bunyi, bukan nangis keluaq ayaq mata pun, tp nangis mengda2!

Adeeb belum merangkak lg, tapi dah berguling satu umah, tau2 dok bawak meja dah.

hiyahhhh..brapa kali angkat badan dah..tp tak pandai nk p ke depan lagi asyik undoq ja :)


3 comments:

wanie said...

comeynya adeeb nih..geram..gebu..
Zhea pun kakak yg cerdik...pandai dah jaga adik...

i_sofia said...

berat pungkoq paha lengan segala la mat adeeb nih.. geram aih !!

Haslinda said...

KakWani~Adeeb dah badan cam ala2 Eryna dlu ja kan..bleh masuk Sumo.

Adeeb~pungkoq lebaq lah wei..yang pasti bukan ikut aku..akakaka

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...