Sunday, January 2, 2011

azam baru 2011 ;)

ehem ehem..

*Saya nak sgt menjadi seorg mama yg paling2 PENYABAR dalam MENDIDIK & MENJAGA ANAK2.(saya ni cpt baran,xbaiknya).

*menjadi isteri yg tak byk songeh,dlm erti lain PENDENGAR KATA yakni MENURUT CAKAP SUAMI ;)
(suami saya x suka saya dok potpet2 benda merapu,paham2 la pompuan ada saja nk dicerita bla bla)

*BERJIMAT CERMAT.taun 2010 merupakan taun duit keluaq mcm ayaq,jadinya taun ni WAJIB menyimpan balik,dah nk zero tu.kna saving balik sb plan taun 2012 zhea dah nk kna p skolah.yuran2 tadika pun mahai kalah yuran mama dia kt Uitm x sampai 5rts tau!

*SETTLE KAN CREDIT CARD!make sure ujung taun dh xdak lg utang2 tu.huwa..tu lah rajin membeli sgt.jd mcm "menang membeli,kalah memakai"

*dari segi KERJA,cuba utk datang awal dan tidak malas2 lagi.heheh.

*NEW UPDATED, nak rajin2 MEMASAK kt umah,my huby cakap kalu nak jimat kena masak & makan kat umah..tp kadang2 saya nak masak..dia yang ajak beli..camna tu??

Itu aja kot buat masa ni,kalu ada lg nanti bleh tambah ;)
Ops rasanya tiada penambahan ahli keluarga dlm masa terdekat.
2 kali cser ma..kna gap 3taun.

Ok lah,semoga azam saya yg panjang bejela ni dapat dilaksanakan.amin..

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...