Monday, January 24, 2011

Adeeb tak sehat

Satu package demam+batuk+flu.

Sian anak teruna hensem saya!
Malam tadi dah nampak hidung brayaq..skali pukui 3am td..dia dah nanges2 nampak mcm tak selesa..angkat time nk breastfeed..rasa badan dia..mak aih..panasnya..terus bg ubat demam..dia dok merengek2 jgk..siannya..bg minum ayaq suam..dalam botoi 4oz tu penuh..dia minum ayaq tinggai 0.5oz saja..nampak sangat dahaga..kering rengkung..
Lps tu pukui 4.30am baru dia tidoq balik..dengan2 mama ni tak ketahuan lena malam tadi.
Pagi ni Adeeb bangun pukui 7.30 tengok badan dia dah sejuk skit.
Harap2 tak teruk la..dan paling harap tak berjangkit kat Zhea..isk..sb zhea susah sangat nak makan ubat kalu sakit :(

Mentang2 dah bleh p merata..tau2 dok celah langsir ja, tengok luaq..hahaha

**isk isk Adeeb...awat muka ikut ayah sangat ni...geram betoi!

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...