Thursday, December 2, 2010

Dah nama dua bradik mesti la SAMA

Dua2 jenis payah nak lena :P
jangan harap la..kata nk main2 sambil tgk tv ka apa & Terlena Sendiri..jangan harap la..
jenuh malam2 berzikir,menyanyi last2 BELETIAQ dan paling last mama dia BEBAI

...cemana la nak blajaq jadi mak yang penyabaq ni..
myhubby kata saya ni kuat merungut :(
dia takpa la malam lena kroh2 tak sedaq habaq :(
tp sblum tidoq siap pesan "lin nanti kejut abang suh buat susu kt kakak na"
tp dok kejut mcm nk meletup umah pun dok " ha ha ya ya" tetap lena tak bangun pun..
geram betoi

tapi takpa walau kamu tak rajin bab tu, bab lain kamu yg terbaik :)
(apa??ujung taun bonus nk adiah beg duit baru kat saya??)


No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...