Wednesday, December 29, 2010

mc terakhir 2010

arini saya mc, mc terakhir utk taun ni..nampak sangat saya kerao mc kan.ya la taun ni saya peknenkan Adeeb mmg kerap la :P
Azam taun depan takmau mc byk2 & nk simpan Annual Leave banyak2, senang nk p cuti2

Oh ya, saya mc arini sb sakit kepala, sakit bukan pening ok.
mcm makin kerap ja sakit kepala ni, saya dah stop minum Nescaffe, dah takdak stok Nescaffe Gold kt umah ni :( dan jugak Maggie pun tk makan dah..aritu ada 3 4 ari mcm ok dah..tak sakit kepala..ni semlm sakit balik...saya rasa tak cukup tidoq..sb Adeeb suka berjaga malam2 ajak sembang..........aiyaaa...problem btoi skrg ni..mlm2 mesti dia akan bangun siap potpet2 ajak sembang..bila di layan kemain gelak,kalu tak layan keryau hou hou hou..geram la.

Tadi pg2 trus p klinik sb tak tahan sangat..doc check BP saya naik skit..sb tu sakit kepala..kna cukup rest..jadinya saya dpt mc arini tanpa "meminta".

Dah makan ubat..tk bleh nk lena pulak..ubat ni jenis tk mengantuk kot.

1 comment:

i_sofia said...

Adeeb x puaih sembang la mummy...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...