Monday, December 20, 2010

Choo Choo Train


1 2 3 4 5 6>>>>>>6 bebear




"Mama..ngok pat kakak buat" (mama tengok cepat kakak buat)

*sekali dgn bantal yang Adeeb tidoq pun dia rentap ambik..haha adik pun meraung sekali :P
takpa adik, kakak tengah learning tu, tak sakit pun adik kan jatuh atas toto ja.
"Choo Choo..choo choo ten" (choo choo train)

"kakak naik..mama tolak pat" (kakak naik mama tolak cepat)


seronokla bila anak dah bleh bercakap ni, tak sabaq nak lawan potpet2 dengan dia nanti.
sayang Zhea sangat walau pun kadang2 mama terjerkah..my huby ckp nanti adik besaq, saheh jenuh kena jerkah..kah kah kah
jerkah2 manja ja lah :P

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...