Tuesday, December 21, 2010

Cerita pagi2

8.05am..sian tengah nyenyak2 tidoq..kena angkat jugak sb nak antaq ke umah KakMidah, kalu lambat nanti saya masuk kja lambat sangat pulak (mmg selalu sampai lambat pun)

Adeeb baru ja lena balik lepas Subuh,jarang dia lena balik..tp ni mengantuk sangat lah tu


zhea pun tgh nyenyak2 snagat lepas pekena susu sebotoi boq


8.30 am..wokey dah cargas..basuh muka pun dalam keta ja, sb td zhea nyenyak lena..terus angkat letak dalam buggy.

sekarang buat perangai takmau duduk dalam seat plak..huh..mencabar betoi saya nk drive sekarang.
Adeeb yang sentiasa kernyeh..muka baru lepas buat "inti" harum semerbak keta.

Pagi2 kalu myhuby keja shift pagi dia masuk pukui 7am, so saya kena handle anak sorg2 la pagi2 nak bawak turun ke parking keta.Mencabar lah jugak..sementara depa nk besaq..sorg berdukung..galas beg laptop,beg botoi susu depa lagi..(nasib saya bukan jenis berhenbeg2 kalu p keja).zhea pulak, klu lena saya letak ja dalam buggy..tolak pelan2..takpa la kecik lg maybe agak renyah skit la..klu dah besaq mesti makin ringan dah kot kalu pagi2 kan :P

**nanti kalu depa dah skolah lg lah banyak beg pagi2 tu kan..(mode:brangan nanti zhea dah p school, lg setaun ja)




1 comment:

Ila said...

hehehe...nikmat tu..lama2 nanti dha besar mkn senanglah tu...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...