Monday, November 15, 2010

Zhea yang sensitif

merajuk okay!!
geram lah jugak kadang2, marah skit dah mula cebik mulut semua.
zhea ni, dah nakal sangat mesti la kena marah.
Kadang2 cakap baik2 takmau dengaq, kena pakai sora nada tinggi sikit baru nak paham.
tengok tu, siap nak pakai seluaq 2 lapis, jalan2 dia sendiri yang gedebuk jatuh.

macam2, tak bleh silap skit mesti mrajuk la, cebik mulut la sambil layan tv buat donno kat mama dia..hehehe

Zhea dah pandai cakap sekarang, potpet2 kadang2 paham kadang2 tak paham :P


1 comment:

Ila said...

wah,zhea dah pandai merajuk ek...comei gitu

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...