Monday, October 4, 2010

tak sehat

zhea-dr ari jumaat badan dah suam2 panas.minum susu pun dah tak selaju 9oz skali hirup :)
Pg sabtu & ahad dh kna masuk ubat ikut pungkoq.ptg ahad dh npk kurang panas.tapi smpai sekarang batuk & idung beringus.

Adeeb-ruam kat badan naik balik.batuk & beringus jgk.nasib tak demam.

Mama-demam dari ari sabtu,tapi temperature tak tinggi sangat.cuma lenguh2 badan yang kronik.sakit abis sendi2 tulang dan juga selsema yang kronik.dapat tau pulak anak jiran warded dah 3 ari demam denggi.takut jugak sebab symptom mcm ada.tp ari ni saya dah makan ubat,rest,tidoq macam dah ok sikit.doc cakap saya ni stress tak cukup tidoq.

Ayah-so far sehat dan kuat bagai johan.kalu boleh jangan la sakit demam apa,sebab skali dia sakit,teruk!

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...