Wednesday, September 1, 2010

Comei gila!


Kasut raya Adeeb.Hish..geram sb comei sangat, tak sabaq la nak tunggu dia pakai nanti.

Asalnya takmau bli kasut raya kat dia, ya la kecik lagi, klu bli pun nk bleh pakai sat ja, kaki depa kan cepat membesar.Nak bli besaq terus, tk comei plak klu dia pakai.Tapi cemana entah boleh terbeli jgk kasut ni kt dia.takpa la sebab comei punya pasai, nak anak nampak hensem di hari raya, pejam mata n beli jgk..

2 comments:

Sitisifir10 said...

hikhik..."terpilih, terberatur, terbayar" maka terbelilah ye...hihihihih...yg untung sape?? adeeb jugak

nooRjan said...

sungguh cute...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...