Tuesday, August 24, 2010

Saujana Damai lagi :)

Hello semua,
rasa dah lama stop update pasal umah saya kan.Sejak beranak dah stop.Ya lah kan busy dgn berpantang,jga baby bla bla bla.
Dgn ini saya ingin menciwi dgn beberapa benda baru kt umah.kehkehkeh
Wardrobe built in, mmg dok plan lama dah, sb tu km tk dak lemari,rela buh baju2 dalam container2 tu ja.Ok la puas ati, dpt 4bintang out of 5.buat 8 kaki ja,sekali dressing table, nk besaq sangat bilik besaq kelemboi.mau pakat belaga pungkoq nanti..haha..ok la puas ati jgk sb dia tinggi sampai ceiling..senang nk smpan segala bantai..toto atas tu.nanti ada tnya harga rm260 per square feet.murah la kot sb dok survey2 yg lain plg murah rm320.

vavava umah saya dah ada sopa loren, bli yg L shape saya..alamak kaki L dia ilang zhea p heret tang lain.

Dan juga carpet baru yg sangat gebu gebas.Wohh jenuh vacuum la kapet lagu ni..


ni takdak apa yg baru pun..tunjuk tmpt prsembunyian brg zhea..buh lam bilik elok2 dia bok kluaq jgk..bkn nk main setempat..merata dia camoq..besa la kan budak2..tp mama dia la penat kemas sorg2.


Lagi2 Buzz Lightyear..Oh Tlipon seketoi tu hadiah besday zhea yg ke 2.
Cukup la yg tu ja buat masa ni, buat entry ni bukan apa satg ada 2 3 org kwn saya YM/called "linda update la blog hang pasai umah hg"




2 comments:

mama qis said...

suka la tv section tu. carpet tu pun cantik:)

by the way, salam kenal and selamat berpuasa to u and ur family....

nooRjan said...

wah2 wah...cantik x??eric bg 5 bintang..hehehehe just nice n simple...serta kemas!!!bagus mummy ni walaupun anak 2 org...senang kemas umah ah...hehehe saya suka sofa lore itu...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...