Sunday, July 18, 2010

Demam Toy Story

Satu family asyik layan crita ni.Adeeb ja kot blum paham.Mulanya kan kata nk bwk zhea p tgk wayang ToyStory3, skali dah tkdan sb terbesalin awai,pantang lg..abis pantang igt nk bwk dia..mcm2 hal pulak..last sekali ayah dia yg download sendiri crita ni dr intenet, senang!!
Tgk la anak dara saya, mau tgk ni tk layan yg lain dah.duduk baik ja.
Kalu p Giant lalu ja tempat toys trus jerit2 Baz2 Udy..bli la jgk

Ni dia contiang..yg kaler elok dalam gambaq tu..Tok dia yg tlg kalerkan :P hehe Buzz kaler pepel dah.

Bekas Ayaq pun nk Buzz, sejak ada bekas ni..rajin sungguh minum ayaq masak..kalu dak..jenuh paksa :) bagus jgk..tq Buzz

1st model Buzz bli kt Tesco RM71 kot (bli ni pun..zhea p dgn ayah dia ja masa dlm pantang..skali bok balik tnya harga..huwarghhh bleh bli stok diapers zhea sebulan dah tu..geram)


Ni Buzz baru yg bli kt QB tu.Kira paling canggih la badan bleh kepak2 semua button funtion..sayap bla bla bla kluaq lampu semua..(sbnrnya saya suka jgk..tp bila pikiaq harga tu..mcm ish...sayang duit..)


Sebenarnya besaq jgk merga ni..12 inci tinggi..ish mau dia hidup betoi tkut jgk..hahaha

*ada jgk dgr bunyi2 nk bli Sheriff Woody plak dah..bli lah..janji adiah saya beranak Adeeb dpt ujung bln ni dah :P


No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...