Sunday, June 20, 2010

berat saya skrg :p

alhamdulillah lps 11ari dh trun 10kg.last sblm branak berat 73kg ok,gemuks tp masa zhea 75kg.makna kata skrg 63kg :p

Ala tp kan,normal la lps branak akan trun 10kg,berat baby,uri,darah,air ketuban n etc.

Harap2 lps 44ari nanti trun lg 8kg :) tp mcm misi mustahil la sgt.sb nya pantang sdn bhd ni xdak sapa nk tegah kalu mkn nasik byk dlm pinggan tambah pun.ya,saya memang mkn byk skrg.lapaq ja.td kui 3 bleh rasa mcm nk p mkn nasik kali ke2.tp sbq..

Tp,ayah bdk2 ni dh byk kali puji npk surut muka.*perasan.
Mau xsurut, xjmpa kfc,mcd,keny rogers,ayaq ais lg.pasni ketahuan la.dah la dia dk offer,ari 45 nk mkn apa pun dia belanja.

1 comment:

Drama Mama said...

haaa u can do it! dah turun 10kg tu ok sangat dah...sikit lagi nak turun boleh lagi tu. hehehe

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...