Wednesday, May 26, 2010

takut mcm2

makin dkt makin ketaq.

Beg2 brg nk bwk p sepital dah ready.

Mcm tetunggu2 ja bila la nk trun tanda ni :) haih risau.

Tp dlm byk2 hal,risau kan anak dara saya.cemana la dia bila 1st time tgk adik..jeles ka?sayang adik ka?merajuk ka?mengada ka?kalu pikiaq pasal tu mcm nk "bah" rumah ni.saya sedih sgt serius..takut dia rasa org x syg dia dah,takut dia kecik ati..dan paling takut nanti dia super mengada sb nk tarik perhatian org..trus kna marah ja..km suami isteri dh bncg kna kuat kesabaran layan ja zhea xmau marah dia sgt2..*adei sedihnya..time ni dia tgk lena..tgk muka dia lena pun rasa nk meraung..

Lg satu,takut nanti masa saya kt sepital takut "bah" jgk sb rindu kt dia..siap ckp kt huby cemana nanti takut xbleh push dk tringat zhea.apa punya merepek.nanti kalu time saya sakit,mak saya dr kpg blum sampai penang,zhea mmg kna dk umah kak midah dlu.rasanya zhea cool ja,tp saya mesti over..ingat lg taun lps yg km somi isteri masuk ward sb suspect h1n1,zhea kna dk umah kak midah 5 ari.5 ari jgk km xjmpa,x dgq sora dia.hari2 saya nanges mcm apa ja.yg ayah dia relax ja.*mcm tu lah kot kaseh syg mak pak kt anak kan.

*Utk adik bby plak,rasa xsbq nk tgu dia keluaq,nk bg cpt besaq bleh main sama2 dgn kakak :)

*zhea anak mama sayang,nanti syg adik tau.jgn mengada sgt,jgn buas,apa2 pun mama mesti syg zhea sgt2.

*utk suami ku syg,nanti kt labour room jgn buat diam sambil muka pucat.tau la takut tgk bini dk sakit :) itu kan sakit pengorbanan saya nk lahirkan junior2 kita..pastu dlm pantang,kena rajin2 skt na buat keja rumah , jgn malas :p.

2 comments:

i_sofia said...

setiap anak dah dijanjikan dengan kasih sayang dan rezeki masing2.. so, jgn over okey! :)
aku dari kejauhan ini mendoakan semoga hang selamat melahirkan, dipermudahkan segala urusan semuanya ya.. AMIN.

Haslinda said...

tq wei.doakan km slmt sehat semua.

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...