Thursday, May 13, 2010

35W3D

*mengah*cepat penat*cepat mengantuk*tak larat jalan*susah tidoq*badan asik bepeluh macam mandi*contraction tp tk kerap tp sakit skit2

kdg2 rasa cepat la bersalin..tp mtk2 klu nk bersalin pun bg cukup 37W amin.Tunggu sat na adik baby jgn kluaq lg.

Tapi kan, ada la jgk org yg concern n memahami masalah ibu mengandung sarat ni..ok yg tu sangat2 TQ.Tp yg rasa kesal skit tu, ada yg buat2 concern hanya lakonan saja, tp sbnrnya hipokrit.Mtk2 nanti bila sampai turn org tu / sapa2 yg terdekat dgn dia baru dia rasa sendiri.Mengandung ni tak semua org rasa benda yg sama, ada yg kronik ada yg sehat cargas sampai branak.Itu bergantung kpd daya tahan masing2 & ujian drNya.

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...