Thursday, April 15, 2010

31 weeks check up~MC~durian

31 weeks check up
-berat adik zhea 1.7kg, sangat active nampaknya time scan
-muka tak nampak plak sb tudung2 dgn tangan
-insya Allah klu tkdak apa2 hal bleh kot bersalin normal, cuma doc teh ckp kna kuat semangat tahan sakit..hehe..ada bincang pasai epidural bla bla bla..tp rasa kiv dlu la kot..mcm tk minat nk amik
-mak baby, ok cuma blood pressure rendah skit, cepat mengah ja.

MC
-kemarin doc teh yg suh amik mc rest sb nampak mcm letih, saya sangat baik sb nak satu hari saja walau doc nk bg 2 3 ari :( rugi kan
-dok umah bersama kakak zhea ja la, nasib dia sangat baik kemarin

Durian
-sangat2 mengidam nk makan buah rambutan dan durian balik pulau.
-tapi belum musim lg durian n rambutan, nampak kt tepi jalan ada juai durian siam..bli jgk 2 bijik.
-saya makan sorg semua tu, hasil nya hangat badan yg melampau, sakit tekak aura demam dah datang :(

2 comments:

i_sofia said...

waaa.. aku dulu preggy si Naufal pun teringin makan durian balik pulak. nasib baik dapat makan.. :)

Drama Mama said...

teringin jugak nak makan durian! hehehe...skang bukan musim kan, tapi kat pasar malam Sg Ara ada ja. Hari ni bole la u pi cari kalau ngidam lagik hehe

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...