Tuesday, March 16, 2010

KC Siap :)

Kitchen Cabinet yg dalam gambaq nampak koko menerang ni dah siap :)
Ntah tgk btoi2 lawa la jgk (ayat nk sedap kan ati) hahaha
Kakak Zhea pun dok kalut nak sapu sampah ja dia.




Siap dah cuci mama! Tapi sampah byk sangat la kakak tk larat dah nak sapu.

**Atas permintaan seorg rakan yg nk tgk KC saya.Sapa yg buring tgk/baca entry2 mcm2 ni toksah la baca ok :)





3 comments:

i_sofia said...

nnti dah boh dapoq tu.. amik la gambaq lagi na.. :p

Wanie said...

sioknya...atas permintaan kwani ka nih...(perasan)
Jeles la rasa...teringin nak wat cam nih...saya suka2...
Simple dan menarik..!!

Haslinda said...

mumy~satg ptg bru nk p buh dapoq..hat tu plg last..mtk2 la muat elok..risau aku..huwahuwa

kwani~hehehe kwani pun besa mtk suh buh gmbr..ada lg 2 org kwan linda yg nk pndah umah pun nk tgk..tkpa kwani sekali la..ala kwani nnti bleh suh klon ayamor buat..ok la dia buat kemas.cuma lembab kna push2..

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...