Tuesday, February 2, 2010

Rambut zhea :)

dlu masa blum ada anak saya sangat suka klu budak pompuan rambut dia kerinting2.
pastu bila dpt anak nasib ada jgk "kinting-kinting" tu walau kt ujung saja :)
comeiiii..mmg tk penah potong rambut dia dr lps cukoq pala masa lam pantang aritu..
suka tgk kt ujung2 tu yg bulat2 camtu :)

Kalu bg mandi..rambut tu akan lurus dah dkt paras pinggang pun.

Rasanya zhea mmg ikut rambut mama nya.(opss pecah dah rasia rambut kembang versi david arumugam alleycat ni)

4 comments:

Fauzieah said...

sama laa..dulu2 suker sgt tgk budak pompuan rambut ikal2 gini..kalo ikat comei jekk..tp rambut sendiri lurus jek..hihi..

CatlinaFly said...

comey je rambut ikal :)

Wanie said...

tak payah dah p salon tuk kerintingkan rambut...
tomey kakak zhea berambut kerinting...

Haslinda said...

Zie, klu dua2 rambut lurus possibility nk dpt anak rambut kinting rendah la skit, ala tkpa salon kan byk

Cat,TQ

Kwani, eryna pun rambut cantik lebat, lurus lg

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...