Wednesday, January 20, 2010

Saya demam ari ni, maybe jangkit dr Zhea, tak pun cuaca skrg yg panas yg amat2.Ingat nk p clinic amik MC, tp entah la.Mcm2 prasaan la time ni.

Zhea, anak ku sayang, napa makin mengada2 la ni.Maybe sb nk dapat adik kot dia jadi camni.Jgn risau sayang, mama sayang zhea sama ja cm dlu, klu ada adik n adik n adik lg pun :)

Skrg pagi2 dia akan buat keryau2 plak time nak antaq p umah KakMidah.Susah ati la nk tinggai dia klu pagi2.

My Hubby adalah sangat pulun kerja skrg, demi mencari rezki utk keluarga :)


2 comments:

nooRjan said...

lalala..keciannya demam ya..p lah clinic tu ambik ja MC..hehe..lagipun now mmg panas sgt kat luar..make sure minum air banyak² tau..n mkan banyak buah klu leh kasi sejuk..tambah hgpa preggy ni...lagi lah...take care k...

Mama_Aqish said...

la siannyer....cuaca sekarang tak menentu...makan ubat k...cepat sembuh leh la publish citer2 best pasal zhea...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...