Thursday, January 14, 2010

kawan lama saya yg dot dot dot.

saya:Yxx, dok sama mcm dlu lg. (maksud saya muka,body sama mcm zaman tgkatan 5 dlu yg slim even branak 2)

Kawan skolah:nk jd lagu mana lg jd cekgu ja la.

Saya:bkn,maksud linda still sama mcm dlu slim lg.

Kawan skolah:herm anak2 lasak

Saya:xpa org kata kalu bdk2 active otak cerdik.

Ni antara dialog komen2 kt 1photo kt facebook kawan lama masa zaman skolah menengah dlu.dah lama xjumpa dia 6taun rasa.si dia merupakan kwn yg agak rapat dlu.kira mmg kwn study sama2.lps spm dia trus masuk maktab perguruan,saya dpt maktab yg sama tp degil tetap nk masuk uitm.hehe.

Mmg dh lama dk cri dia kt FB tp xjmpa.skali ptg kmarin ada 1friends request,bila tgk nama dia trus Accept.serius saya sgt rindukan kwn study ni.

N npk gmbr dia yg latest kot trus komen seperti dia atas.semlm saya komen2 tu,tp thru hp ja la bkak fb.td kt opis sja nk tgk blk profile dia,sgt terkejut semua komen2 tu dia dh delete..sedis..

Pasai pa xtau,maybe sb saya bkn cekgu yg bersuamikan pegawai bnk bwk caldina (asben dia jgk kwn sekelas yg sama).tp ajaib lps dpt keja bnk trus eksen kt kwn2 lama.apa ingt keja bnk ja ka bgs dlm dunia ni.saya minah kilang besuami kn pekerja kilang jgk bekerja rezki halal.cuma slalu dipandang rendah sb hanya kerja kilang.

Patutla ramai kwn2 satu kelas dulu byk bercerita dpa ni dh menyombong la ni.tp kalu dh rasa nyombong sgt,buat pa p add aku kt fb.awat kot nk tgk aku nya family dah setaraf hmpa bru nk kwn2.skali tgk km cikai ja.sori la beb,kalu jenis mcm ni besepah tepi jalan.

*ish peknen kali ni cpt ja emo..

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...