Tuesday, December 15, 2009


tgh buat kja ni...
tiba2 tringat pasai ptg kemarin,zhea suka panjat sofa tepi akuarium utk korek2 polisterin lapik akuarium ayah dia.aku trus hadang duduk kt sofa tu.dia punya marah mai tampaq2 aku sambil marah2 bahsa dia la..sb kacau "projek" dia.lagi aku gelak..lagi dia marah..benda kecik ja..tp bila igt2 balik..nk tergelak sorg2..dah pandai marah2 dia...lg dia marah..lg aku gelak..tk pulak nk keryau2 dia..keras ati mcm aku kot..kdg2 buat kering ja, payah nk keryau utk certain2 benda yg patutnya kena keryau meraung..tp tk keryau..(ops..tp utk certain2 benda ja, klu melibatkan yg tersyg, vice versa)


lps tu aku ke dapoq masak..dia ikut..bg la main periuk2 ni..kt dapoq..tiba2 dgq lagu "hot dog2" Mickey Mouse Club House..trus dia lari kt depan tv..sambil pelari bwk periuk..rupanya nk feeling2 menari2 mcm depa dalam tv. :)


zhea, mama rindu kat kakak la ni :)

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...