Wednesday, December 9, 2009

Mengantuk sungguh2 la

isk isk isk..tk tau nk buat lagu mana dah..aku bleh dicategorykan mengantuk 24 jam.
padahai lena tu mcm sukup ja.min 6 jam kira ok la utk org yg ada anak kecik kan, tp selalu 7 8 jam aku bantai lena klu malam.

siang mai kja dr pg dok " hau hau" menguap..
nk pesalah kt nasik lemak ka ha?mmg tiap2 pg aku bekpes makan nasik lemak + teh ais atau nescaffe ais...(jenuh belemak la pasni)

ni pun dok layu2 lg mata ni..mcm ada gam ja la...camna la nk bg cargas skit ni.nk bangun lompat2 ka satg mau ada org dok tnya "pasai apa, awat tu,awat dia lgu ni" huh

ala..baru ari rabu kan, lmbtnya nk jemaat pastu sabtu ahad nk lena ja..tp ya ka bleh lena..cik zhea otomatik mangkit awai punya klu hari cuti..klu ari2 bekerja sakan dia lena nk gerak pg pun kesian.

*pregnancy updates*
-13 weeks, lg 27 weeks to go..tk sabaqnya
-dah seminggu aku rasa baby ni gerak2 geli2 kt dalam perut ni.tp takla rasa dia kick2 btoi2 sampai herot2 perut lg...kira dah rasa la dia gerak2 mcm ada kupu2 berterbangan dalam perut..geli ja rasa..
-selera makan dah bertambah2 tp cuba control lg..sb tkmau jd mcm badak berendam ja bdan ni lps branak.
-dah nampak perut skit, still bleh lg pakai uniform kja, cuma rasa ketat dah la..n tk selesa, nk pakai maternity punya uniform..cam malu2 plok..ngadaa..eh saya masih bleh pakai jeans lg..yg low waist la.selai 2 ja yg masih muat..


++++++mengantuk sungguh2 hati la haih++++++

1 comment:

HANIKO ARIHYOSHI said...

ahah....jga² jgn nguap besar² kang tercabut kesang plak....haniko sll tercabut kesang asal nguap tp dlu la..ehehe!!

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...