Wednesday, June 24, 2009

Kasut Merah Comei + Laksa Shack

pewitttttttttttttttt...saja nk poyo ni tayang kasuit baru saya..

kan ari senin tu telah merembat 2 ketoi kasuit..ni la salah satunya..satu lg sandal besa brand yg sama jgk..selesa...dah pencen nk pakai high heel lg dah..sejak lps detect kna Slipped Disc...mmg doc dah advised jgn pakai kasuit tinggi2 ni..atas permintaan ramai..mempersembahkan...jeng jeng jeng
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tantek dak??merah ang ang lg..sangat selesa di kakiku

bersama2 ini disertakan pic2 masa makan laksa shack ari tu bersama my makanmate..wallawehhh

sedap tgk asam laksa ni..saya hanya makan bihun tomyam (tomyam laksa)

4 comments:

i_sofia said...

pewittt.. cun wei.. suker... *blush*
smalam baru nampak whouse sale scholl coming up.. tp x ingat la kat mana..muahaha..

Fauzieah said...

wahh linda..merah menyala kasut itu...tapi cun ahhh..best tuh scholl...selesa pakai..
daku gak tak bleh la beli kaler2 camtu..sbb daku jenis pakai 1 kasut jek..so kalo tak black..brown..tak sah..senang nak match..hihi..

Haslinda said...

mummy~pewit..nasib kata cun..jom la berjemaah p sunshine babyfair..hehe..cemus btoi..kt sini tkdak whouse sale..huhhu

Zie~linda hentam ja pakai dgn baju memana kasut merah ni..lgsung tk match..tp pakai jgk sb baru..hehe

CikNan said...

uiih... silau aih.. merah sgt la makngah!!!..

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...