Friday, June 26, 2009

Hasil dr Sunshine Baby Fair

ni ja la yg mampu di rembat masa p Sunshine Square BabyFair kemarin..niat nak cari stok baju raya kt Zhea..tp tkdak satu pun yg menepati piawai..cuma cardigan ni ja la kot bleh simpan raya (konon2 la..tgk malam ni dah bg pakai) ..murah ja..lps less 50% tinggai RM15.++ ja..

yang lain semua stok baju dok umah..murah2 la..sepasang rm6.90..satu rm3 pun ada..tp disebabkan baru ja..bli stok baju dok umah zhea awai bulan ari tu..dpt la 5 pasang saja..dan jgk stokin2 Pureen rm2.90, babykiko 3 pasang rm9.90.. sapu tangan kecik Tollyjoy 4 keping rm5.50..murahkan... ok la...lgpun soping sblum gaji..stok baju dok umah aja la...huwaaaa...
**cenggugut ari ni atit uwutla (tiru gaya nisa anak viruspadu)

2 comments:

kak wanie said...

ha...ni yg jadik tak sabaq nak p nih...nak carik stokin sama...byk dah tak muat utk eryna ...

nooRjan said...

syoknya depa mummy² ni..selalu sgt soping ni..jeles pula aku...x apa nanti ku ada anak nanti..leh lah join da club..hehe

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...